Jdi na obsah Jdi na menu
 


Krizové situace

 

Krizové situace

metr.gif

Návykové a ohrožující situace a jejich řešení

Základem všeho jsou návyky, to, co vás provází od dětství, se musí zčásti změnit a zčásti nějak přelstít. Zcela vykořenit to mnohdy nejde, ale ošidit ano.

1. Máte spojené v hlavě, že když se chcete uvolnit, sníte nějakou laskominu.
Řešení - jezte fakt pravidelně a v lednici mějte i zdravější laskomimu, třeba nějaký extra jogurt a nesnězte ho rychle, pěkně si ho vychutnejte.

2. V hlavě máte spojenou televizi a různé slané a tučné pochutiny.
Řešení - Nekupujte takové věci, když nejsou doma, nemůžete je jíst, také si raději nakrájejte sýr a zeleninku.

3. Jím v noci.
Řešení - musíte jíst opravdu providelně a večer asi hodinu před dobou, kdy míváte nutkání k lednici si dejte sýr Cottage nebo 3 decky mléka, bílkovina se bude pomalu vstřebávat a nutkání jíst se hodně sníží. Nějak se zabavte, nuda jídlu nahrává.

4. Vaříte a láká vás hodně uždibovat.
Řešení - Žvýkejte žvýkačku a pusťte si rádio a telenizi, to odtáhne vaši pozornost od ochutnávání

5. Máte sklon se přejídat jako reakce na stres?
řešení, místo sladkého jezte ovoce, ovocný cukr neudělá takovou paseku v těle a vstřbává se postupně.
Pokud můžete pracujte, uklízejte skříňky a byt, běžte na vycházku nebo do cvičení, tělo potřebuje pohyb a se stresem se lépe vyrovná i mysl.
Když budete jen sedět a jíst, stejně se nic nevyřeší.

6. Po jídle cítím v ústech další chuť na větší porci

Napijte se a jděte si vyčistit zuby a bude po chuti

7. Někdo na návštěvě mne nutí, abych jedla, co nechci

Buď je normální a stačí mu říct, že tohle se mi nyní jíst nechce a pokud se zeptá, klidně si řekněte třeba o jablko.

Nebo normální není a já se raději než vstupovat do debaty s ním řeknu, že jsem včera měla zažívací problémy a ještě si netroufám na toto jídlo, aby se nevrátily.

8. Něco tučného nebo sladkého sním a lituji toho, jenže je to ve mně a nejde to změnit

Řešení je jednoduché , než se stresovat , uvědomit si, že pohyb je náš kamarád a já ještě ten nebo následující den mohu přece vydat energii navíc.

 

 

Náhledy fotografií ze složky Irena D ze 102,3 na 71


 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

NÁVŠTĚVNÍ KNIHA

(dája, 27. 6. 2011 21:16)

Dobrý den jen chci napsat zkouším zhodit nějaké to kilečko už jich mám dole 7jsem spokojena není to ani měsíc ale chtěla bych dát dolů jěště alspoň5už si toho okolí všíma a to mě drží.